Yleiset toimitusehdot varaosille ja suodatintilauksille

YLEISET TOIMITUSEHDOT                                  
(This information is only in Finnish)                                
                                
Tilaaminen:                                
Näillä ehdoilla toimitamme tilauksia vain Suomessa.                                
Tuotteet tilataan deekaxair.fi-palvelussa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin                                
sisältö kassapalvelussa.                                 
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydesssä kysyttyjä                                
yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien                                
epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen                                
ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.                                
                                
Maksutavat:                                
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7)                                
yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.                                
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.                                 
Paytril Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.                                
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.                                
                                
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrail palveluun:                                
  - Kaikkien yleisimpien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet                                
  - Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank                                
  - Korttimaksaminen; Visa, Visa Electron, MasterCard, Eurocard ja American Express.                                
  - Mobiilimaksaminen: MobilePay      

Mikäli asiakkaalla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä tulee olla suoraan yhteydessä Paytrailiin maksusiedustelut@paytrail.com tai https://www.paytrail.com/yhteystiedot.  
                                
Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7                                
Innova 2                                
Lutakonaukio 7                                
40100 Jyväskylä                                
www.paytrail.com                                
                                
Tilaus- ja maksuvahvistus:                                
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään vahvistus. Vahvistusviestin                                 
lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.                                
                                
Toimitustapa ja -kulut:                                
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilauksen                                
Postin kautta postipakettina, jolloin myös seuranta lähetystunnuksella                                
onnistuu tarvittaessa.                                
Jos toimitustavaksi on valittu Kotiinkuljetus, on vastaanottajan oltava päiväaikaan                                
vastaanottamassa lähetystä.                                
                                
Toimitusaika:                                
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen                                
2-4 työpäivää.                                
Emme vastaa Force Majorin kaltaisten esteiden kuten esim. lakko, onnettomuudet yms.                                
aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.                                
Poikkeavasta toimitusajasta ilmoitamme vahvistuksella sähköpostiin.                                
Huomioittehan, että Posti säilyttää lähetyksiä toimipisteessä nykyisin vain viikon ajan.                                
                                
Tavaran palauttaminen ja kustannukset:                                
Kuluttajasuojalain mukaisesti jos kuluttaja peruuttaa kaupan,                                 
tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.                                 
Peruutusilmoitus tulee tehdä ensin osoitteeseen deekax@deekaxair.fi                                
Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen,                                
että tavara on palautettu määräajassa, esim. palautuskuitilla.                                
Palautus tehdään tavanomaisella tavalla Postin kautta alla olevaan osoitteeseen.                                
Kuluttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset.                                
Asiakkaalla on oikeus tutustua tuotteeseen yleensä samalla tavoin kuin myymälässä,                                 
mutta tuotteen käyttöönotto ja käyttäminen tarkoittaa peruutusoikeuden menettämistä.                                
Palauttaessasi toimitetun tilauksen liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi                                
sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.                                
Hyvitämme vain myyntikuntoiset tuotteet.                                
                                
Maksun palauttaminen:                                
Yrityksen on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan                                
palautettava kuluttajalta saadut maksut. Yrityksellä on oikeus pidättyä maksujen                                 
palautuksesta, kunnes tavara on palautettu.                                
                                
Noutamattomat lähetykset                                
Mikäli asiakas jättää tavaran noutamatta ilman ilmoitusta Deekax Air:lle, kyseessä ei ole                                
lain tarkoittama peruutustilanne. Perimme niistä toimituksista, joita                                
ei ole peruutettu eikä vastaanotettu noutopaikasta veloitetaan                                
toimituskulujen ja muiden kulujen aiheuttamat kustannukset.                                 
                                
Ongelmatilaneet:                                
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa                                
tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja                                
palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on                                
tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.                                
                                
                                
                                
Deekax Air Oy                                
Patruunapolku 4            Puh. 0207 912 550                    
79100 Leppävirta          Y-tunnus 1038303-3            deekax@deekaxair.fi